Gezonder eten en drinken voor strakkere billen

Met gezond eten en drinken bereik je meer dan een gezond gewicht. Ook je billen worden er een stuk strakker van. En laat dat nu net zijn waar veel vrouwen naar op zoek zijn.
Hoe zit dat nu precies met gezonder eten, gezonder drinken en strakkere billen? In dit artikel lichten we dat thema graag verder voor je uit.
Achtereenvolgens lees je waarom vrouwen graag strakkere billen willen, hoe je strakkere billen kunt trainen (met welke oefeningen je dat het beste kan doen) en hoe voeding bijdraagt aan een strakkere kont.

Waarom willen vrouwen strakke billen?

De reden dat veel vrouwen op zoek zijn naar methoden om strakkere billen te krijgen, is dat billen onderdeel zijn van het schoonheidsideaal. De tijd dat billen amper op mochten vallen is voorbij. Vrouwen voelen zich zelfverzekerder met een strakke kont, omdat ze weten dat mannen dit aantrekkelijk vinden en omdat een strakke kont laat zien dat je over voldoende discipline beschikt om keihard te trainen.
Want trainen zal je zeker moeten doen om aan een strakker achterwerk te komen.

Hoe kun je strakkere billen krijgen?

De enige manier om een strakkere kont te krijgen is door hier gericht voor te trainen. Dat doe je door fitness te combineren met gerichtere oefeningen op de bilspieren. Deze oefeningen laten je de bilspieren aanspannen en ontspannen, waardoor de spieren groeien. Ze herstellen zich na elke training en verbranden vet rondom de billen en zetten dat vet om in nog meer spiermassa. Zo groeien billen niet alleen, maar worden ze ook een stuk steviger.
De beste oefeningen om strakkere billen te krijgen, zijn:
-De squat (standaard)
-De dubbele squat
-De lunge
-De Donkey Kick
Met deze oefeningen train je zowel je bilspieren als de spieren van je bovenbenen zo sterk dat het niet anders kan dan dat ze verstevigen.

Voeding speelt een belangrijke rol

Als je strakkere billen wil krijgen zal je gezonder moeten gaan eten en drinken. Voeding speelt namelijk een rol. Verkeerde voeding laat veel koolhydraten los in je lijf en daardoor wordt vet makkelijker opgeslagen. Ook rond je billen. Op die manier zal je dus niet snel strakke billen krijgen. Houd je die koolhydraten echter ver weg? Dan is de kans op strakkere billen ineens een stuk groter.
De beste voeding is eiwitrijk en arm in koolhydraten. Denk aan producten met veel vlees, vis en kip, maar ook aan vleesvervangers op basis van soja, zoals tofoe. Fruit en groenten kunnen een aanzienlijke bijdrage leveren, net als eiwitshakes en groene smoothies. Over het algemeen geldt dat een product energie moet leveren zonder dat er sprake is van teveel (slechte) koolhydraten.

Trainen voor die strakke billen

Je hebt nu genoeg informatie om te gaan trainen voor die strakke billen die elke vrouw wel zou willen hebben. De beste training begint met de genoemde oefeningen, maar valt en staat ook bij voeding.